سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























میزکار من

دو بسته آبنبات برامون سوغاتی آورده بودند می خواستم پسته ای شو خودمون بخوریم ساده شو بدم یکی از دوستان ...یکدفعه یادم اومد:"لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبون...."

مادر بزرگ همسرم که فکرکنم بالای 70 سال دارن اون روز داشتن میگفتن رادیو معارف خیلی خوبه همش مارو نصیحت میکنه ....در شگفتم که چطور خیلی جوانان از نصیحت می گریزند و ایشان هنوز خود را محتاج نصیحت میبیند

روز دانشجو که گذشت کسی به ما هدیه ی اولین سال دانشجویی مون رو هم نداد این نیز بگذرد.... اما از همه بدتر اینکه آخرین روز کاری اون هفته تمام مدارس و ادارات مشهد به خاطرآلودگی هوا تعطیل بودند بجز دانشگاه ها ...یکی نیست بگه آخه مگه دانشجو شش و ریه نداره...

شروع کرده بودم به شمارش رزق و روزی های زندگی(که البته قابل شمارش نیستند)یک شب در حالیکه امتحان فردا را فراموش کرده بودم پیامی ناخوشایندآمد که فردا امتحان داریم و ما توفیق مطالعه پیدا نکردیم صبح روز بعد قبل از ورود به کلاس دوستی رادیدم که بشارتی داد که استاد فراموش کرده اند سوال طرح کنند و امتحان لغو شده...خب این هم یک نمونه رزق و روزی است دیگر؟ دوستانی که طعم این روزی را چشیده اند حرف من را می فهمند

البته توصیه میکنم شماهم رزق و روزی های زندگی تان را بشمرید آرامشی عجیب به انسان می دهد...

سبدوجودتان سرشار از سیب های آرامش و طراوت باد!

 


نوشته شده در شنبه 91/9/25ساعت 12:21 صبح توسط فاطمه کنعانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak